Forældre søges til juniorudvalget

Holte Tennisklub søger forældre der har lyst til at udvikle klubben indenfor junior området på det sociale og sportslige område.

Herudover søges der også efter en ny formand for junior udvalget som har lyst til at indgå i bestyrelsesarbejdet fra foråret 2022.

Næsten halvdelen af alle medlemmer er juniorer og derfor er dette udvalg meget centralt for klubben på det sociale område.

Juniorudvalget referer til bestyrelsen i Holte Tennisklub og har tæt samarbejde med klubbens Sportschef.

Det handler om lyst til at initiere aktiviteter, sikre forældre engagement og sætte retningen for junior arbejdet i klubben.

Eks. kan være

· Skabe struktur for de sociale junior aktiviteter – eks. definere målsætninger, planer, aktivitetskalender

· Mobilisere forældre til events – herunder hjælpe med organisering afvikling af konkrete events generelt eller for specifikke målgrupper

· Definere on-boarding program til junior området i klubben

· Afholde introduktion til tennis og livet som tennisspiller på alle niveauer - lige fra intro til turneringer, mental træning

· Sparringspartner til junior udvalgsformanden, sportschefen og bestyrelsen

Der er plads til initiativ og midler til at understøtte disse.

Har du lyst til at bidrag til junior området bedes du rette henvendelse til formanden for Junior udvalget Mille Borchorst på email: mille.borchorst@gmail.com

Dette er en super mulighed for at præge og udvikle Holte Tennisklub til glæde for vores børn og unge.

Venlig hilsen

Mille Borchorst, Junior udvalgsformand