Du er meget velkommen i klubben, uanset om du er begynder eller øvet.

Sådan bliver du medlem
Opret en profil ved at trykke på "Log ind", "Opret ny profil"

Når denne er oprettet, skal du betale, før du kan melde dig til noget.

Det gør du fra menuen "Bliv medlem" i punktet "Betaling".

Herfra kommer du til en ny side, hvor du skal vælge knappen "Betal her" og betaler det relevante kontingent..

Så er du klar til at melde dig til træning eller booke baner etc.

Er du under 18 år, kan du læse mere under "Juniorer". Er du over 18, kan du læse mere under "Seniorer". Begge steder kan du læse om aktiviteter, både hvis du aldrig har spillet før, og hvis du kommer fra en anden klub eller har spillet tidligere.

Skal man have en makker for at melde sig ind i tennisklubben?
Nej, mange melder sig ind uden at have en makker. Alle børn kan gå til træning næsten hele året rundt, og her møder man selvfølgelig mange kammerater.

Voksne er ofte mere tilbageholdne, men muligheden for at finde nogen at spille med er der - det kræver at man melder sig til f.eks. træningen eller deltager i "Onsdagsbold" på Carlsmindevej fra kl. 18-20.

Under  "Bookning af bane" finder du en "Makkerbørs", hvor du kan skrive dig op til at spille med et andet medlem, der også søger makker. Du er dog altid velkommen til at tage fat i vores sportschef, Lucas Hjorth, eller en af trænerne, jf. oversigt her på hjemmesiden.