Spil op onsdag

Onsdagsbold kl.18-20 på Carlen foregår i samme perioder som træningen. Dvs udenfor skoleferierne. Vi har 4 baner til rådighed. Vi mødes kl.17.50 på Carlsmindevej, hvor vi bliver fordelt på banerne og spiller frem til kl. 20 i forskellige konstellationer.

Klubben stiller bolde til rådighed, så du møder bare op. Der vil være en fra bestyrelsen med hver gang til at sætte spillet i gang.

Her er det oplagt at komme, hvis du er ny i klubben. Onsdagsbold er også en god måde at lære sine klubkammerater at kende, evt. finde nogen at spille single eller double med.

Er du begynder og har ikke prøvet det før, er du også velkommen til at deltage.

Torsdagsbold

Hver torsdag formiddag mødes de ældre seniorer på Carlsmindevej til spil fra kl. 9:30-11.00, hvor vi bliver fordelt på banerne i forskellige konstellationer.

Torsdagsbold foregår i samme perioder som onsdagsbold. Det koster dog kr. 50 pr. person pr. gang, da der stilles en træner til rådighed. Beløbet betales til klubben på mobilepay nummer 83134. Skriv gerne torsdagsbold i tekstfeltet.

Klubben stiller træner og bolde til rådighed. Du møder bare op.

Makkerbørs og medlemsgruppe

Ønsker du at finde nye makkere at spille med, kan vi anbefale dig at komme om onsdagen til "spil op" eller skrive i vores makkerbørs:

Vi har også en medlemsgruppe, hvor alle medlemmer kan kommunikere med hinanden:

Find en makker

Har du lyst til at spille med forskellige spillere, så har du muligheden for dette ved at skrive dit navn på Find en makker-listen, der hænger på opslagstavlen på Carlen. Så har du og andre klubmedlemmer mulighed for at kontakte hinanden og aftale tid til at spille kamp.

Vi har desuden en udfordrerliste, hvor man kan udfordre andre spillere i klubben til en kamp.

Det er på eget initiativ, så bare tag fat i spillere og få spillet nogle gode kampe.