Drop in - Onsdagsbold:

Onsdagsbold med træner kører i samme perioder, som træningen.

Klubben stiller træner og bolde til rådighed fra klubben. Du møder bare op.

Hver onsdag mødes vi kl. 17.50 på Carlsmindevej, hvor vi bliver fordelt på banerne og spiller frem til kl. 20 i forskellige konstellationer.

Her er det oplagt at komme, hvis du er ny i klubben. Onsdagsbold er også en god måde at lære sine klubkammerater at kende, evt. finde nogen at spille single eller double med.

Er du begynder og har ikke prøvet det før, er du også velkommen til at deltage.

Drop in - Torsdagsbold:

Torsdagsbold med træner kører i samme perioder, som træningen.

Klubben stiller træner og bolde til rådighed fra klubben. Du møder bare op.

Hver torsdag formiddag mødes de ældre seniorer på Carlsmindevej til spil fra kl. 9-30-11.00, hvor vi bliver fordelt på banerne i forskellige konstellationer.

Her er det oplagt at komme, hvis du vil spille med flere forskellige i klubben. Torsdagsbold er også en god måde at lære sine klubkammerater at kende, evt. finde nogen at spille single eller double med.

Er du begynder og har ikke prøvet det før, er du også velkommen til at deltage.

Seniorspil- Lørdagsdoubler:
Lørdagsdoubler kører i samme perioder, som træningen. Du skal være tilknyttet et seniorhold for at kunne deltage her.

Hver lørdag mødes senior holdspillere på Trekanten kl. 14:00-16:00 for at træne double konstellationer til de kommende holdkampe.

Klubben stiller bolde til rådighed. Det er holdkaptajnernes opgave at planlægge og afholde timerne.

Målgruppen er alle , som spiller på seniorhold (tidligere motionisthold) og veteranhold.

Kontakt turneringsudvalget, hvis du gerne vil spille på senior hold, så vil de hjælpe med at finde et passende hold at komme på eller på venteliste hertil. De kan fanges på turnering@holtentennisklub.dk