Standerogkirsebær.jpg
vedligehold24.jpg

Standerhejsning

Hvert år skydes sommersæsonen i gang med en standerhejsning, hvor vi hejser vores flotte stander, formanden holder en fin tale og vi møder alle vores klubkammerater igen efter en lang vintersæson.

Klargøringsdag på Carlen og Trekanten

Kom og vær med til at klargøre anlægget på både Carlen og Trekanten, så vi alle kan nyde godt at de fine forhold. I år er datoen den 5. maj fra kl. 10. Klubben byder på frokost. Kom og vær med til en aktiv og hyggelig dag. Meld dig gerne til.

Sommerfest:

Vi forsøger at planlægge en sommerfest inden ferien for alvor starter. Mere info følger sammen med tilmelding.

Fredagshygge:

Vi vil tilstræbe at arrangere fredagshygge, hvor vi kan mødes efter arbejde og efter en spillet kamp til en øl/vand/kaffe m.m. Mere info følger sammen med tilmelding.

Klubfest

Som afslutning på sæsonen plejer vi i september at afholde en hyggeligt klubfest.

Indendørs fitness og styrketræning:

Der er mulighed for at styrketræne i klubhuset på Carlen, hvor der står træningsudstyr til fri afbenyttelse for klubbens medlemmer.

Hvis I skulle have nogle spørgsmål kontakt da Lucas på sportschef@holtetennisklub.dk og/eller Brian på tennis@holtetennisklub.dk.