Kære medlem

Sent i går aftes den 21. april ændrede DIF og DTF deres anbefalinger for udendørs sport og specifikt for tennis sporten.

Kort fortalt er anbefalingen at udendørs baner kan åbnes med særlige tiltag. Det er super gode nyheder for vores elskede sport.

Aktuelt har klubben forberedt udendørs baner på Carlsmindevej og yderligere to baner færdiggøres på Trekanten i løbet af de kommende dage. Øvrige baner på Trekanten afventer regn.

Vi vil i de kommende dage melde ud om hvordan vi med de nye guidelines og efter dialog med Rudersdals Kommune kan opstarte Holte Tennisklubs aktiviteter.

Vi opfordrer til at du i de kommende dage foretager tilmeldinger til træning og camps således at vi kan planlægger derefter. Vi forventer stor interesse denne sæson.

Det forventes aktuelt IKKE, at klubhuset vil åbne på denne side af sommerferien.

Standerhejsningen afholdes som tidligere nævnt online på Facebook lørdag d. 2. maj kl 10.00.

På vegne af bestyrelsen