Vision:
Holte Tennisklub er mere end en tennisklub. Holte Tennisklub vil være det foretrukne, sjoveste og hyggeligste tennisklub i Rudersdal og omegn. Vi byder alle velkomne: fra begynder til elite og fra junior til veteran.

Mision:
Holte Tennisklub vil tilbyde kvalificeret træning inden for de tekniske, taktiske, mentale og fysiske færdigheder, trænersupport til udvalgte turneringer, attraktive bane og an-lægsfaciliteter med opsyn og beværtning. Vi ønsker også at udvide mængden af skræddersyede tilbud.

Værdier:
Det skal være sjovt, hyggeligt og rart at mødes i Holte Tennisklub. Det er igennem fællesskabet og et trygt og pro-fessionelt foreningsmiljø, at vi kan udvikle os til bedre spillere med god sportslig opførsel (fairplay) – ikke blot på banen med også udenfor. Her hilser vi på - og værner om hinanden og giver en hånd med, når der er brug for det.