Træningsprogram udendørs sommer gældende fra mandag den 3. maj 2021

Kære Medlemmer
Al juniortræning starter mandag d. 3. maj 2021. Der er åbnet for tilmelding til Junior og Voksentræning på klubbens hjemmeside (Tilmeld dig her). Voksentræningen starter mandag d. 3. maj. Sommerens øvrige tilbud
1. Micro-Tennis for de 3-6-årige.

2. Sommerlejr for juniorer og voksne i uge 26, 27, 30 og 31. (Tilmelding tryk her).
3. Fysisk træning.
4. Klubmesterskaber i uge 35 - 37

5. Onsdags Spil-op for voksne medlemmer uanset niveau fra kl. 18 - 20 på Carlen
6. Torsdags Spil-op for motionister fra kl. 9:30 - 11 Se i øvrigt vores Facebook sidefor yderligere events
Tilbud om Fysisk træning(tiderne er ikke endelige endnu) Koordinationstræning: målgruppe 6-14 år
Styrketræning: 10-99 år.
Mandag kl.16.00-19.00 Koordinationstræning og Styrketræning (Carlen)
Tirsdag kl.16.00-19.00 Koordinationstræning og Styrketræning (Carlen)
Onsdag kl.16.00-19.00 Koordinationstræning og Styrketræning (Carlen/Trekanten)
Torsdag kl.17.00-19.00 Koordinationstræning og Styrketræning (Carlen)
Alle 4 dage, har vi været så heldige at Lukas Storgaard forsætter som fysisktræner.
Pris for juniorspillere 850,- for hele sommersæsonen, hvor du så kan være med på alle de hold, du ønsker. Tilmelding online på klubbens hjemmeside.
Vi har indført låste servebaner hvor alle juniorspillere er velkommen til at komme og øve deres serv - Trænerne vil sikre, at der bliver taget bolde ud til dem, der kommer. Det er helt gratis, og du kan få en bedre serv.
Hvis I skulle have nogle spørgsmål, må I endelig skrive til Lucas på sportschef@holtetennisklub.dk og/eller Nikolaj på tennis@holtetennisklub.dk.