Kære medlem

Læs nærmere om standerhejsningen her:

Standerhejsning 2022

Vi har brug for din hjælp!!

Forårsklargøring af anlægget

Lørdag d. 9. april kl. 10!

Sæsonstarten ligger lige om hjørnet. Anlægget skulle gerne være klar til start og indbyde til mange ophold hen over sæsonen og ikke mindst til vores forsinkede 100 års jubilæumsfest d. 4. juni.

Vi vil derfor bede om din hjælp til at skabe de bedst mulige rammer for vores fælles udfoldelser. Vi vil afholde en klargøringsdag. Der vil være opgaver, der matcher alles evner ??. En liste med opgaver, man kan skrive sig på, vil ligge fremme på dagen, så man kan vælge en opgave som matcher. Her er lidt eksempler.

· Forårsrengøring i klubhuset

· Rivning af parkeringsplads

· Inden- og udendørs maleopgaver

· Opsætning af inventar i klubhuset

· ”Gartner” opgaver

Der vil være forfriskninger undervejs og en bid mad ved afslutningen af dagen. Det bliver hyggeligt!

Vi håber på at se mange medlemmer til nogen gode effektive timer.

Standerhejsningen bliver i år afholdt lørdag d. 23. april kl. 10 på Carlsmindevej.

Herefter vil klubben byde på en lille en.

Vi glæder os til at se alle medlemmer og interesserede med familier til denne 101. indledning af sommersæsonen.

Kom glad!