Administration:
 
Spørgsmål vedr. medlemsskaber, tilskudsansøgninger, kørselsgodtgørelse for ansatte og udlæg fra frivillige, ansatte m.v.  Nedenfor forefindes blanketter til udlæg m.m.                                        
 
Kontoret er åbent: Tirsdag og torsdag kl. 10-12
 
Jeanette Oxfeldt Nordenkvist Braae kan træffes på:
E-mail: kontor@holtetennisklub.dk
 
Helligdage:
Kontoret er lukket alle helligdage inkl. Grundlovsdag og fredag efter Kristi Himmelfart.
 
Blanketter:
 
Udgiftsbilag: klik her 
 
Ansøgning om tilskud fra "her- og nu-puljen":  klik her

 

Træning og aktiviteter:
 
Spørgsmål vedr. træning og øvrige events og tennisaktiviteter.
For de timeansatte trænere skal lønbilag sendes til cheftræner for godkendelse.
 
Trænerne træffes mandag, onsdag og torsdag kl. 10.00 - 12.00
 
E-Mail: Sportschef@holtetennisklub.dk & JR@holtetennisklub.dk
 
   
Blanketter:
 
Medarbejderoprettelsesbilag: klik her