Status på refusion for aflyst i camp i Kroatien

Aktuelt har Holte Tennisklub endnu ikke modtaget refusion fra Spies grupperejser for flybilletter til Kroatien. Jævnligt bliver Spies kontaktet og de har fået kommunikeret meget tydeligt, at klubbens medlemmer synes, det er urimeligt, at Spies systematisk tilbageholder refusionen.

Vi er dog fortsat optimistiske om, at refusion fra Spies vil finde sted.

Følgeligt vil der ske en endelig opgørelse over det realiseret tab i forhold til depositum betalt til arrangøren i Kroation. Der vil på den baggrund blive søgt erstatning under DIF rejseforsikring.

Enkelt tilmeldte medlemmer har ikke betalt deres rate 1, og de vil blive rykket for betalingen, da bestyrelsen ikke finder det rimeligt, at klubben skal tage denne finansielle byrde og risiko.

Der arbejdes vedvarende på at sikre refusion og realistisk kan det ske sent på sommeren eller efteråret

Mvh Bestyrelsen