Holte Tennisklub styrker administrationen

Holte Tennisklub har per 15. november 2021 indgået aftale med selskabet SportServices, som leverer ydelser til bl.a. klubber med hjælp til kommunikation, medlemsservice og aktiviteter.

Grundlægger af firmaet er Daniel Mølgaard, som har mere end 25 års erfaring, frivilligt og professionelt, med arbejdet i tennisklubber og DTF, og er kendt for sit medlemsfokus via grundige, hurtige og effektive svar på henvendelser.

Daniel Mølgaard har tidligere udført arbejde for Holte Tennisklub.

Udover diverse kommunikationsopgaver vil Daniel også hjælpe til med turneringer, aktiviteter, holdkampe mm.

E-mail adressen: tennis@holtetennisklub.dk vil fremover blive benyttet af Daniel.

Herudover har klubben en administrativ e-mail vedr. betalinger og bogføringer som varetages af Karina Nielsen på e-mail adressen: kontor@holtetennisklub.dk

Vi håber alle medlemmer fremadrettet vil nyde godt af et forbedret service niveau på det administrative område.

Læs mere om SportServices her: www.sportservices.dk

Venlig hilsen

Lucas Hjorth, Sportschef