Vi ønsker at passe på vores dejlige baner og anlæg

Vi har desværre de senere år oplevet flere og flere, der sniger sig ind og spiller gratis på vores dejlige baner uden at være medlemmer eller betale.

Seneste kontrol her i weekenden afslørede desværre, at halvdelen af de 12, der spillede på vores baner, ikke var medlemmer eller havde betalt!!

Derfor har bestyrelsen sat det højt på dagsordenen at komme dette til livs og vil sætte ind mod dette i denne sæson sammen med trænerne:

For at lette arbejdet med dette, vil vi anmode vores medlemmer om altid at booke banerne, når i spiller.

Det er fortsat muligt at booke med en gæst for kr. 100,- pr gæstespiller.

Det er medlemmernes ansvar at foretage sådan betaling inden den bookede time.

Ikke-medlemmer har også mulighed for at booke en hel bane mod betaling af kr. 240 per time på https://www.wannasport.dk

Booking skal foretages, inden banen tages i brug.

Vores skilte ved banerne vil også blive opdateret med præcisering af disse regler.

Tak for jeres forståelse og samarbejde. Lad os alle være med til at sikre, at alle får en retfærdig og sjov spiloplevelse!

Mvh Bestyrelsen

1683700320357.png