Vanvittigt spændende afslutning på førsteholdets play-off kamp mod Hvidovre

Førsteholdet var lørdag i Hvidovre for at spille play-off kamp om oprykning til elitedivisionen.

Efter singlerne stod det 3-1 til Hvidovre, og første double blev vundet af Holte forholdsvis hurtigt.

Den anden double, spillet af de to dygtige Secher søstre, var utroligt tæt, men endte desværre med en kneben sejr til Hvidovre i matchtiebreak.

Havde Holte vundet denne double, var de blevet tvunget ud en afgørelse ved "Golden Match-tiebreak".

Kampene blev denne gang spillet af: Frederikke Uhrskov, Gitte Lotz, Caroline og Mathilde Secher.

Det skal lige nævnes, at Gitte startede dagen med at vinde sølv i veteranmesterskabernes 35+ DS række, og efter holdkampen tog hun lige tilbage og vandt også sølv i  doublerækken! Godt gået Gitte!!!