Standerhejsningen 2020 bliver afholdt Online live på Facebook.

Selvom vi alle er isolerede, og holder god afstand i øjeblikket, skal vi ikke snydes for klubbens 99. standerhejsning.

Standerhejsningen er programsat til lørdag d. 2. maj kl. 10, og det holder vi fast ved, selvom vi i Coronaens skygge, desværre ikke kan holde den som den store fest, vi plejer.

I år bliver standeren således sat på Carlsmindevej kun i overværelse af sportschef og bestyrelse, men naturligvis skal vores dejlige medlemmer også være med til denne højtidelighed, så derfor vil vi sende standerhejsningen live på Facebook. Vi vil således opfordre alle vores medlemmer til at slå ind forbi på Facebook på dette tidspunkt og høre formandens kloge ord, se standeren stige til vejrs og derefter drikke en lille skål med bestyrelsen, så hav et lille glas parat derhjemme.

Dette sendes som sagt live fra Carlsmindevej og gemmes derefter på Facebook, så I vil kunne se det igen og igen ??