Henriette har et stort tennishjerte og har leveret mange stærke resultater til klubben og tennissporten generelt, hvilket vi gerne vil sige hende tusind tak for. Vi ønsker Henriette alt mulig held og lykke fremover med nye udfordringer, og håber at se meget mere til hende rundt om i tennislandskabet. Henriette har sidste arbejdsdag den 30.9.2017.

Tennistræner Jens Egemose stopper ligeledes i klubben og har sidste arbejdsdag den 30.9.2017. Jens har ønsker mere tid til privaten, hvilket har været svært for ham at få til at gå op i denne stilling. Vi ønsker naturligvis også Jens alt mulig held og lykke med fremtiden.

Bestyrelsen har tillid til, at vores strategi om at være en klub, der rummer både eliten og bredden for juniorer og seniorer, fortsat er den rigtige. Vi vil arbejde hurtigt for at finde et nyt og naturligvis meget kompetent tennistræner-team.

Indtil det nye trænerteam er på plads, vil vi holde jer godt orienteret og håber I vil bakke op, så denne proces bliver så smidig og god for klubben som muligt.