Kære medlem

Kom til en af sommerens store tennisbegivenheder i Holte Tennisklub, Paydesk Team Cup. Den afholdes på Carlsmindevej:

Torsdag 26. maj kl. 15.30-20.30

Fredag 27. maj kl. 15.30-20.30

Lørdag den 28. maj kl. 9.30-18 (finale og bronzekampe fra kl. 15)

Nogle af landets bedste spillere, (bl.a. Christian Sigsgaard, Emilie Francati, vores egen Frederikke Uhrskov, samt Isaak Arvidsson og Fred Simonsen fra det svensk Davis Cup-hold spiller holdkampe om præmier på i alt 40.000 kr. Se detaljerne for kampene i vedlagte program.

I år sørger vi ekstra godt for spillerne og for publikum og har opgraderet cafeen under turneringen med blandt andet:

Torsdag: Varm hjemmelavet flæskestegssandwich med div. tilbehør
Fredag: Grillmenu a la sidste år (kr. 95) (TILMELD DIG MIDDAG PÅ EVENT)
Lørdag: Hjemmelavet kyllingesandwich med hjemmelavet pest, lækre toasts mm.

Derudover tilbyder vi medlemmers lækre hjemmebag. Alle dage kan der købes kaffe, the, rød- hvid- og rosevin, øl/vand og champagne og jordbær på finaledagen!

Det er muligt at betale kontant eller med mobilepay på tlf. 2339 0006 i caféen.

Vi glæder os til at se jer og ser frem til en fantastisk tennisfest i Holte Tennisklub på Carlsmindevej.

Fortæl jeres netværk om begivenheden – videresend denne mail og del på Facebook, hvor vi også har annonceret turneringen.

Holte Tennisklub