Opfordring til løbende covid-19 test for alle

Vi oplever i stigende grad at medlemmer, trænere og pårørende smittes med Covid-19.

For at hindre smitte opfordrer vi alle aktive medlemmer til at blive testet løbende – eks. hver uge - for at hindre smitte i hallerne. Opfordringen gælder for både vaccinerede og ikke vaccinerede. Samt følge myndighedernes generelle anvisninger herunder ikke møde op ved tegn på sygdom, feber og nær kontakt.

Smittetrykket er højt nu og forventes også at blive en udfordring for vores trænere og deres nærmeste familie. Vi følger myndighedernes anvisninger i den slags situation, men det er forventeligt at der vil være udfordringer med bemanding fra tid til anden i forhold til træningsprogrammet. Vores ambition er at afvikle timer og træning – og kun i yderste konsekvens aflyse træning.

Vi håber på jeres forståelse og ikke mindst vilje til at få os godt igennem som klub i denne vintersæson.

Bestyrelsen, Holte Tennisklub