Stor trænerkapacitet til Holte Tennisklub

Der er med stor glæde, at vi kan præsentere Thierry Guardiola som ny timetræner i Holte Tennisklub pr.1 oktober 2018. ??

Thierry er en rutineret træner, der nu har været i Danmark i en del år.

Thierry kommer fra Frankrig, hvor han bl.a. har levet som professionel tennisspiller, og nåede sin højeste placering på ATP ranglisten som #106. Han spillede endvidere på det stærke franske Davis Cup.

Som træner var han i en periode træner for den tidligere verdensetter, Jelena Jankovic.

Thierry fortæller, at han med stor glæde har set den store udvikling klubben har været inde i hen over sommeren, og da klubbens sportschef henvendte sig, var det svært at sige nej.

Thierry ser frem til at træde ind i trænerteamet og hjælpe klubbens spillere lige fra de helt unge til mere rutinerede spillere med at nå deres mål.

Thierry kommer til at have junior, senior og voksentræning hen over vinteren. Vi håber meget at i alle vil byde Thierry hjerteligt velkommen til Danmarks fedeste Tennisklub ??????

#ForzaHolte