Holdkampene er godt i gang igen

6-0 sejr til U10b hold i dag i dysten mod Herlev. Godt kæmpet af Anna, Sebastian, Caroline og Emilie, der alle så godt ud i Fila sponsortøj fra Advokatfirmaet Staunstrup

U10 A-rk skulle spille mod rækkens nr 1. Regnen stod ned, men med ihærdighed lykkedes det at få gang i Rundforbihallen.

AB var skrappe, kampene var tætte - hele 3 match-tiebreaks blev det til.

Nicolai, Simon, Freja og Laura kæmpede bravt, men det blev desværre til nederlag 0-6 idag. Tak til vores sponsorer og flere fremmødte trænere ??

U12 drengene kæmpede godt mod Ballerup, og fik 2 sejre med hjem.

Tak til alle spillere og forældre for at hjælpe hinanden og få de våde baner klar!

Og tak til sponsor, Mosaikhjørnet

U16A pigerne var også i ilden, og vandt på hjemmebane over Helsingør med 4-2 efter nogle lange tætte kampe.

Holdet bestod denne gang af Johanne, Camilla, Mathilde og Freja

Dobbelt sejr til Holte på trekanten lørdag:

Dame 2 holdet (Mathilde og Merethe med hvide t-shirts) og dame 4 (Marie-Leonora og Camilla med blå t-shirts) mødte Brøndby 1 og 2 holdene, og det må have givet god synergi, for begge kampe endte med 3-0 til Holte efter nogen spændende og velspillede kampe. ????

Førsteholdet var på besøg hos ATK, som desværre vandt med 4-2 efter ikke mindre end 4 matchtiebreak, hvor ATK desværre vandt de tre, så det var meget meget tæt.

Holdet bestod af Michaela, Gitte, Caroline, Sall, Frederikke og coach Henriette