Holdturneringen 2015 er skudt godt i gang

Holte Tennisklub er utrolig flot repræsenteret ved sæsonens holdturnering med ikke mindre end
  • 12  juniorhold
  • 6 seniorhold
  • 2 motionisthold
  • 1 veteranhold
I weekenden startede denne sæsons kampe op med flotte resultater

U10 A-rk kom godt i gang med årets holdkampe.

Skovshoved viste sig at være en lidt for stærk modstander, så det blev til én sejr og mange gode kampe

Holdleder: Christina Baagøe Brunkel
 Vores U14B med Georg, Marius, Caroline, Tobias og Paul spillede holdkamp med vennerne fra Trørød i kulde, hagl og regn søndag eftermiddag.

Efter singlerne stod der 2-2. Marius og Georg sikrede sig rimeligt nemt deres Double.

Paul og Tobias skulle ud i match Tie break hvor de kom bagud 6-1 og alligevel formåede at vinde 11-9 i en nervepirrende dyst.

Det endelige resultat blev 4-2 til Holte efter en flot indsats af alle.

Holdleder: Johan Krus & Lars Sønderby

Dame, 4 holdet bestående af Freja, Johanne, Camilla og Marie-Leonora var lørdag på besøg i Fredensborg, og vandt overbevisende alle 3 kampe, hvor de kun afgav 4 partier ialt.

U 16 A pigeholdet, der var næsten samme besætning suppleret med Mathilde (der desværre ikke kom med på noget billede), tog søndag på besøg i Helsingør.

Her blev alle 6 kampe også vundet overbevisende, på trods af at Mathilde desværre blev skadet i sin double med Freja, og måtte overlade singlerne til de øvrige spillere.

Pigerne spillede i forrygende blæsevejr, hvor det tydeligt viste sig at der var stor fordel i hårde flade bolde.

Holdleder: Anette Nielsen & Jette Smith
Så kom U16 drengene godt igang mod Gadevang.

Efter 2 tætte doubler, der endte i stillingen 1-1, lykkedes det drengene at hive en 4-2 sejr hjem i singlerne.

Tak for indsatsen til Mikkel, Tor og ikke mindst Asger og Jacob, der stillede op som reserver.

Holdleder Inge Osted