Medlemstilbud fra Fila

Nu er Filas tøj landet i DK og I får derfor flere medlemstilbud, hvis I gerne vil tune den kommende sommersæson lidt op på tøjfronten.

Tøjet kan købes i Transocean Sport i Lyngby, hvor man ligeledes kan prøve tøjet, hvis dette ønskes.

Bemærk, den ene fil henvender sig til voksenstørrelser og den anden til juniorstørrelser.

HVIS klubbens motionisthold eller andre medlemmer køber og gerne vil have klublogo på det valgte, så er dette muligt i Transocean Sport mod en mer-pris på 30 kr. pr. logo. I så fald skal I informere om dette ved køb i butikken.

Bestilt tøj til tilmeldte holdspillere lander også i disse dage, men hvis nogle af Jer ønsker mere eller f.eks vil tilføje en træningsdragt eller andet, så er nu I kan købe og vælge, om I ønsker logo på dette også. I så fald, skal I købe dette hos Transocean Sport i Lyngby.

I samme anledning vil jeg minde Jer alle om, at der lige nu er åbent for tilmelding til sommerens træningstilbud for både voksne og juniorer.

Tilmeldingfrist til træning er Fredag d. 27. Marts, så skynd Jer ind og tilmeld Jer, hvis I er interesseret. Husk at notere tidligste tider og evt. venneønsker på tilmeldingen.

Mange hilsner
Henriette