Standerhejsning 2015 afholdes lørdag d. 2. maj fra kl. 10 og frem…

I år afholder vi igen i samarbejde med Dansk Tennis Forbund "Tennissportens dag", som er et Åbent Hus-arrangement mellem kl. 11-14.

Læs og print evt. invitationen til medlemmerne her.

Alle er velkomne til at kigge forbi og evt. prøve at spille tennis eller høre om klubbens tilbud. Klubbens to fuldtidstrænere, Henriette og Mads, står klar til at træne nye eller evt. kommende medlemmer. Alle er velkomne til at møde op og modtage både træning og gode medlemstilbud på dagen.

Har du praktiske spørgsmål omkring, hvordan man melder sig ind i klubben, booker baner mm., så henvend dig til enten Henriette eller Mads på dagen. Hvis du som potentielt nyt medlem har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Mads Arberg på 26 33 10 60.

Vores sponsor, Holte Vinlager, kommer og skænker vin for os og igen i går. Desuden samarbejder vi igen med Transocean Sport (www.transocean-sport.dk), der vil være til stede med flotte tilbud på tennisudstyr til den nye sæson.

Programmet for dagen er:

-      Traditionel standerhejsning/åbning af anlægget og sæsonen

-      Opvisningskamp kl. 11.00 mellem komiker og tv-vært Lars Herlow og sportsjournalist af Peer Kaae (som samtidig kommenterer)

-      Åbningsspil for alle interesserede medlemmer kl. 12.00

-      Træningsbane m/træner for nystartede og evt. kommende medlemmer

-      ”Play & Stay”-bane for de yngste og bordtennis i tennispauserne

-      Mulighed for gode tilbud på medlemskaber/tennisrekvisitter i boden

-      Hygge på terrassen med lidt at drikke og spise

Vi byder alle velkomne til både standerhejsning (kl. 10) og Åbent Hus (fra kl. 11-14) og håber, dagen bliver startskuddet til endnu en skøn tennissæson på Holtes fantastiske tennisanlæg.

For yderligere info om Tennissportens dag se dette link: www.tennis.dk/da/Sektioner/Klubudvikling/Tennissportensdag%20dag.aspx