Kom og prøv

I forbindelse med at sommertræningen er startet op igen arrangerer vi nu en "vennedag" i Holte Tennisklub, hvor alle tennis interesserede venner til vores juniorer er velkomne til at komme og prøve kræfter med tennis. Så tag' en eller flere venner med, hvis I kender nogle som gerne vil prøve.
Man henvender sig til Henriette, som står klar med låneketscher, hvis Jeres ven ikke selv har en. Alle spørgsmål omkring træning, evt. indmeldelse osv. kan også stilles denne dag og alle forældre er velkomne.
Tidspunktet er tirsdag den 19 august mellem 16-18 på Trekanten på de "alm. træningstider".
Ps. Hvis træningen er aflyst grundet regnvejr rykkes " vennedagen" til onsdag den 20 august, samme tid og sted.
Mange hilsner
Mads og Henriette