Spænding i elitedivisionen

Holtes 1. damehold ligger temmelig flot i elitedivisionen, hvor der nok kommer til at være spænding til sidste holdkamp. Trods sygdom og skader er det lykkedes Holtes ”piger” at spille 2 stk. meget tætte holdkampe mod henholdsvis ATK og HRT, hvor sidstnævnte mødte op med en voksen pige Silvija T. som har vundet flere WTA turneringer og ligget intet mindre end nr. 18. på Verdensranglisten. Men selv hun fik rigtig god modstand trods to sejre til HRT i hendes kampe. Vores på dagen 1. double med Michala Hedelund og Frederikke Uhrskou måtte knebent bøje sig med nederlag med 10-8 i afgørende match-tiebreak. Ærgeligt men stadig super godt.

Derudover skal nævnes at samtlige Holte-piger nu har fået brudt isen og tilført holdet 1 eller 2 point, dvs. vigtige sejre til holdet, hvilket jo viser at alle har fået en rigtig god start på sæsonen.

NU gælder det så på lørdag kl.13.00 på udebane mod Lyngby, hvor dagen vil afgøre HVILKE to klubber af Lyngby, ATK, HRT eller Holte, der får spillet sig ”safe” til at forblive i elitedivisionen til næste udendørssæson. Men selvom lørdag ikke lige skulle gå Holtes vej, så vil der i efterårskampene stadig være gode muligheder for at spille sig til at blive i rækken. Det bliver utrolig tæt og nok meget spændende, da samtlige 4 hold har spillet meget lige i deres kampe.

Indtil videre har Holte grundet sygdom og skader været repræsenteret af følgende spillere, som er samlet her på billedet. Frederikke Urhskou, Michala Hedelund, Caroline Secher, Karina Sall og Mathilde Secher udover træner og coach Henriette. Derudover plejer Frederikke Clem og Merete Knudsen også at tilføre holdet god energi og spil, men de har desværre været forhindret i at deltage indtil videre. Holdet ønskes et kæmpe pøj-pøj i de resterende kampe i sæsonen.