HOLTE TENNISKLUBS STANDERHEJSNING

ÅBNINGSTURNERING

og TENNISSPORTENS DAG

Kære medlem af Holte Tennisklub,

Vi inviterer hermed Jer alle til året standerhejsning Lørdag d. 3. Maj kl. 10.00

I samme anledning for at gøre dagen endnu mere festlig, holder vi samtidig ”Tennissportens dag”, hvor vi byder alle nye og tennis-interesserede et stort velkommen i Holte Tennisklub.

Vi opfordrer derfor ALLE medlemmer til at invitere og evt. videresende denne mail til flest mulige interesserede venner, naboer og hvem I ellers kan komme på, så vi alle kan hjælpe hinanden med at få endnu flere tennisglade Holte-medlemmer.

ALLE aldre er yderst velkomne og vi vil sørge for gode rabatter i standerhejsnings-standen, som Transocean Sport vil stå for, samt mulighed for at melde sig ind i klubben UDEN indskud, hvis man melder sig ind senest denne dag. Bemærk ligeledes vi har familierabatter samt sponsorater i forhold til medlemskaber.

Det vil blive en sjov og hyggelig tennisdag med:

• Traditionel standerhejsning / åbning af anlægget og sæsonen

• Opvisningskamp hvor Steen Tinning møder klubbens medlemmer i double

• Åbningsturnering for interesserede medlemmer (tilmelding på hjemmesiden under Event)

• Træningsbane m/træner for nystartede og evt. interesserede kommende medlemmer

• Hygge på terrassen med lidt drikke og spise (vi tænder grillen)

• Play & Stay bane for de yngste

• Social hygge med bordtennis og wii for børnene i tennispauserne

• Mulighed for gode tilbud på medlemskaber samt indkøb af tennisrekvisitter i boden.

• Holte Vinlager byder på smagsprøver samt gode tilbud

Vi håber på at se rigtig mange fremmødte både medlemmer samt nye Lørdag d. 3. Maj kl. 10.00 og ser frem til en forhåbentlig skøn tennissæson i Holte Tennisklub.

Mange hilsner

Bestyrelsen og trænerne