Bestyrelsen har i 2015 besluttet at indrette den bagerste del af klubhuset på Carlsmindevej til et hyggeligt opholdsrum, hvor man kan slappe af i en sofa og hygge sig med kammeraterne. Med andre ord er formålet at understøtte trivslen for vores mange juniorer på vores dejlige anlæg på Carlsmindevej.

Vi har søgt fonde til at dække udgifterne til indretning og opfriskning af lokalet og er meget glade for at have modtaget kr. 20.000,- fra Sydbanken og kr. 17.000 fra Lauritzen Fonden.

I Rudersdal Lokalavis kan du læse artiklen om Sydbankfondens store bidrag på kr. 20.000,-.

Her ses filialdirektør i Sydbank, Lars Bo Jakobsen, overrække checken på kr. 20.000,-

Husk i øvrigt at sæt kryds i kalenderen torsdag den 25. februar, hvor klubbens årlige generalforsamling afholdes på Carlsmindevej. Juniorlokalet vil blive indviet i forbindelse med generalforsamlingen. Indkaldelse til generalforsamling udsendes i starten af februar måned.