1. og 2. holdet spillede holdkampe

Lørdag aften var der masser god stemning og tennis i Rundforbi Tennishal:

1. holdet, denne gang bestående af Frederikke Uhrskou, Karina Sall og Mathilde Secher, mødte Dragør og efter 4 spændende og tætte kampe vandt de med overbevisende 4-0. Efterfølgende modtog Mathilde 1.holdets fidusbamse for at vinde 2 kampe uden at kunne se en sk.. og slå dagens mest "charmerende" retur, som modstanderen pænt påpegede.   Dog i stor konkurrence mod dagens og nok årets bedste "lang-armsloop" løbet op og sat af Frederikke i doublen...

2. holdet, der denne gang var repræsenteret ved Caroline Secher, Emma O. Rasmussen og Camilla S. Müller, mødte Rødovre.

Her blev der også afviklet 4 tætte kampe, og totalt blev kampen uafgjort i kampe: 2-2, men da den lange spændende double endte med et tredie sæt i match tiebreak, fik Holte et ekstra sæt med sig videre.

Den meget lange double blev en ekstra kamp for at nå at blive færdig, inden lyset i hallen forsvandt, da vi ved fra tidligere, at det slukker kl. 23.00, men kl. 22.55 blev den sidste matchbold spillet, så der var jo masser af tid....

Efter tenniskampene startede så endnu en kamp for at få fundet bilerne i snedyngerne og ikke mindst for at finde vejen hjem gennem snestormen.

Vi sendte en venlig tanke til vores modstandere, der skulle helt til Rødovre og Dragør, og håber de fandt godt hjem.

Drengenes 1. holdskamp, der skulle have været afviklet søndag blev desværre aflyst pga vejret.

De næstkommende dameholdkampe bliver afviklet d. 6. Feb. hvor Holtes Dame 2 møder Trørød på HRT's baner kl. 17.00 og d. 7. Feb. hvor Dame 1 møder Farum på egne baner i Rundforbi Tennishal kl. 16.30. Alle er velkomne til at komme og se noget god tennis og heppe på klubbens piger. Klubben giver et glas og snacks til alle, der møder op.