Tre gange sølv til hold SM

3. og 4. dameholdene består af piger fra U14 og U16 holdene.

Disse piger har vundet ikke mindre end tre sølvmedaljer i sæsonens holdkampe.

Det er altid skuffende at vinde sølv, da man så taber den sidste afgørende kamp, men det er virkelig flot piger!! Vi er virkelig stolte af jer!!

Ingen af de to damehold kan rykke op, da Holte kun må være repræsenteret med ét hold i hver række.

Dame 3. holdet har i sommerens løb været spillet af Mille, Emma med Marie Leonora og Camilla som reserver.

Holdet stillede op i Serie 1.

Camilla og Johanne spillede en superflot finale mod HRT. Camilla nåede at have tre matchbolde mod deres 1. single i den afgørende match tiebreak, men tabte desværre med 11-9.

Samlet tabte holdet desværre finalen, så også her blev det til sølv.
I serie 2 har vi haft vores Dame 4. hold, der i sæsonen har været spillet af Marie-Leonora, Camilla, Johanne og Freja.

Efter holdets sidste kamp måtte de vente i næsten 2 uger på afgørelsen i rækken, som først kom onsdag aften inden finalen, der endda blev rykket fra lørdag til fredag, så der var ikke lang tid til at forberede kampen.

I finalen mødte holdet Polles dygtige piger fra Trørød, der havde vundet den anden række i serie 2, og efter tre yderst spændende kampe, måtte holdet se sig slået med 2-1.

U16 A holdet gjorde rent bord i rækken og vandt alle kampe.

Holdet har i sæsonen været spillet af Mathilde, Marie-Leonora, Camilla, Freja og Johanne.

De tabte desværre finalen mod HIK, selvom flere af kampene var utrolig tætte,

Holdet overvejer i skrivende stund endnu at indgive en protest mod brug af en ulovlig spiller på HIKs hold, som forrykkede styrkeforholdet mellem de to hold, hvilket meget vel kan have afgjort kampens samlede udfald.