Flotte senior og motionist resultater i Holte.

Som mange har lagt mærke til, har Veteran DM igen afviklet en masse kampe i Rundforbihallen for spillere fra hele landet i mange forskellige alderkategorier fra 35 + og helt op til 85 +.

Holte havde intet mindre end 11 deltagere med i forskellige rækker og præsterede endda at hejse Holte-flaget hele 4 gange, hvilket må siges at være ret godt gået af vores deltagende medlemmer.

Det er vi selvfølgelig super stolte over og vi glæder os over I repræsenterer Holte tennisklub.

Følgende spillere har vundet medalje i året Veteran DM indendørs:
  • Pernille Uhrskou og Lone Mærsk vandt GULD i damedouble 55+
  • Helene Sørensen og Axel Sørensen vandt GULD i mixdouble 70+
  • Helene Sørensen og Marianne Novrup vandt GULD i damedouble 70+
  • René Anneberg og Lisbeth Heine (HIK) vandt SØLV i mixdouble 70+

I uge 7 tryllede en af klubbens 1.holds seniorpiger Caroline Secher ligeledes ved at vinde en senior kat.2 dameturnering efter lange og opslidende kampe til sidst.

Dejligt at se at Holtes seniorside klarer sig så godt og tager af fadet, når der deles medaljer ud. I ønskes alle et stort tillykke med resultaterne.

Her ses Lone og Pernille med de flotte velfortjente guldmedaljer.