Gang i klubmesterskaberne

Hvis man undres over, at det er svært at booke baner og den ekstra store aktivitet på banerne i øjeblikket, er der en god forklaring at hente i de ændrede regler for klubmesterskaberne.

I Generationsdouble-rækken er der tilmeldt hele 20 par i år: fædre og mødre med døtre eller sønner, og i ingen af kampene gi''s der ved dørene. Der kæmpes til sidste bold. Små søde piger udspiller erfarne fædre totalt, og alle morer sig helt fantastisk.

Der jubles over store som små sejre: "Min serv lykkedes", "Vi fik et point!", "Jeg lavede et serve-es mod Frederikke" og meget andet. (Det flotte serve-es blev udført i flot stil af Asger).

Speciel imødeses finalen i kagebagningsrækken, der afgøres på finaledagen d. 21. september, med stor spænding. Det er jo en hidtil overset diciplin i tennissporten, hvor årets finalister lover kamp til stregen.