Retningslinjer for Privattimer

Ønsker du at få special undervisning med ekstra fokus på et særligt område, eller bare lidt træning helt privat, kan du købe enkelttimer hos trænerne.

• Det er kun medlemmer af Holte Tennisklub, der kan modtage privatundervisning.

• Det er kun trænere, som har indgået aftale med bestyrelsen, der har ret til at give privattimer.
    Listen over godkendte trænere findes her: Klubbens trænere

• Afregning af private undervisningstimer foregår direkte mellem træneren og medlemmet.
    Ved at indgå aftale, har træneren samtidig forpligtet sig til, at alle gældende regler i forhold til SKAT overholdes.

• Banen skal reserveres og betales af spilleren.

Har du særlige behov for privattræning, som ligger ud over hvad klubben tilbyder, bedes du rette henvendelse til bestyrelsen for godkendelse herom.

Der er dog gældende følgende regler herfor:
  • forudbetaling på 100 kr. per time (gæstetime)

• kun gældende på alle hverdage frem til 10 og fredag fra 17 samt weekender & helligdage frem til kl 11 og fra kl 16

• kun på trekanten udendørs og egen betalt time indendørs

• kun efter ansøgning til klubbens bestyrelse, der skal godkende ansøgningen
    (kvalitet i fokus og relevans for klubbens styrkelse)