BLIV DANISH CLUB MEDLEM - FÅ 20% RABAT SOM MEDLEM AF HOLTE TENNISKLUB

Bliv medlem af The Danish Club/www.danishclub.dk og få inspiration året rundt. Klubben giver dig adgang til spændende oplevelser og indblik i et kulturelt og autentisk univers.??2021 byder på mange arrangementer i historiske huse, foredrag og unikke rundvisninger. Medlemskabet gælder hele familien.

DANISH CLUB UNIVERSET GIVER:

• Inspiration til kulturelle oplevelser
  • Ny viden om spændende historiske huse
  • Rundvisninger - kun for medlemmer
  • Medlemsrabatter

Din næste oplevelse kan blive historisk??!

Brug følgende link og spar 20%

HVAD ER THE DANISH CLUB?

• The Danish Club er Danmarks største univers af åbne historiske huse. Næsten 400 spændende huse, med hver deres fascinerende og særlige historie, som venter på dit besøg.

INSPIRATION TIL KULTURELLE OPLEVELSER

• Som klubmedlem modtager du hver måned nyhedsbreve i din mailbox, med spændende invitationer. Du får ny viden om historiske huse samt inspiration til oplevelser og ture på egen hånd i hele landet.
  • Der ud over får du en gang om året et eksemplar af vores trykte Danish Club Magasin.

SÆRRUNDVISNINGER - KUN FOR MEDLEMMER

• Som medlem af The Danish Club får du adgang til spændende oplevelser og indblik i et kulturelt og autentisk univers. Vi tilbyder arrangementer, som både oplyser, inspirerer og samler folk i et fællesskab i begejstringens tegn. Se de kommende medlemsarrangementer her.

5. MEDLEMSRABATTER

• Som klubmedlem for du løbende særlige rabatter på koncerter, entré, ophold, bøger og lækre og interessante produkter.

Brug følgende link og spar 20%