Kontrolleret åbning af klubhuset i Holte Tennisklub

Fra den 26. juni 2020 vil klubhuset i Holte Tennisklub være åbent i dagstimerne i den udstrækning, at der er aktivitet på Carlsmindevej, som involverer, at en medarbejder eller et bestyrelsesmedlem er tilstede – dvs. i forbindelse med træning, turneringer, arrangementer og udførelsen af administrativt arbejde.

I forbindelse med åbningen af klubhuset gælder følgende regler:

• Der er adgang til toiletforhold med beskrivelse af hygiejne regler, der skal overholdes
  • Ophold bør ske udendørs, og der må højest opholde sig 10 personer i klubhuset af gangen
  • Der opfordres til at minimere brugen af toiletter i pavillonen på Trekanten
  • Der er IKKE adgang til køkken, bad og omklædning
  • Der må IKKE spises i klubhuset og der må IKKE afholdes indendørs arrangementer

Under turnering kan særlige forhold gør sig gældende såsom tilladelse til kaffebrygning o.lign.

Holte Tennisklub har indgået aftale om rengøring af toiletter flere gange dagligt og investeret i håndsprit m.m. til klubhuset og til banerne på både Carlsmindevej og Trekanten.

Bestyrelsen håber, der er forståelse af denne gradvise åbning af klubhuset, som balancerer et hensyn til medlemmernes sundhed, medarbejdernes arbejdsmiljø og bestyrelsens ansvar, der knytter sig til at sikre en hygiejne, der matcher kravene under covid-19

Med ønsket om en dejlig sommer med masser af tennis