LOKALBOLIG camp - uge 32
Kære Junior i Holte Tennisklub.
Holte Tennisklub inviterer i år til nogle sjove og lærerige camps i følgende sommerferieuger:
Uge 27: SYDBANK CAMP den 2. – 5. juli
Uge 28: den 9. – 12. juli
Uge 32: LOKALBOLIG CAMP den 6. – 9. august

Er du mellem 6 og 18 år og har lyst til masser af tennis, leg og konkurrencer sammen med HT’s faste trænerteam og gode tenniskammerater, så er disse sommer camps helt sikkert noget for DIG.

Alle ugerne trænes der på følgende dage/tider:

Mandag-torsdag fra kl. 09.00-14.00
Pasningsordning/fritidsordning hver dag fra kl. 08 på Carlsmindevej.

Selve programmet udarbejdes, så det passer til spillernes niveau. Dagene vil være fyldt med masser af tennis, fysisk træning og konkurrencer hvor fokus på udvikling, samarbejde, holdånd, glæde og motivation er i højsædet.

Tirsdag aften er der "åbent grillarrangement", hvor familier er velkommen til at tage mad og drikke med (der kan købes øl og sodavand i køkkenet, ligesom der er gas på grillen). Der vil være bolde og baner til rådighed for sjove familie- og "lær-hinanden at kende dyster".

Camp-deltagere skal selv medbringe: vandflaske, solcreme, ketcher, tennissko samt løbesko.

Pris pr. camp: 1.100 kr.

NB: Der vil være forplejning under campen.
NBB: I din tilmelding bedes du skrive T-shirt størrelse, evt. allergener samt om du vil være med på fritidsordningen.

Det er med tilmelding efter først til mølle princippet og begrænset antal pladser.
Tilmelding skal ske via hjemmesiden. Log ind med deltagerens brugernavn og kode. Derefter vælger du ”tilmelding” i topmenuen og finder ”Sommercamp uge xx”.
Der må gerne tilmeldes flere camps. Jævnaldrende gæstespillere kan ligeledes deltage, såfremt der er ledige pladser: HT’s juniormedlemmer har naturligvis fortrinsret.

Håber mange af jer har lyst til en nogle gode og sjove uger med en masse tennisoplevelser.

Med sportslig hilsen
Holte Tennisklubs Trænerteam