Mikrotennis MANDAG kl. 16:00-16:45
Tilmeldingsfrist er overskredet

Normalt optager vi først juniorer i det år de fylder 6 år, men vores Mikro-tennis er imidlertid for alle børn mellem 3 og 6 år der synes, at det er det sjoveste i verden at lege og samtidigt bruge sin krop.

Det er således en perfekt måde og god introduktion til et langt liv med sport og tennis. Samtidigt er det en motivation til at prøve at lege med bolde og få glæden af at dyrke sport i en meget tidlig alder.

Vi ønsker at skabe et træningsforløb med en kombination af motorisk, koordinations- og balancetræning samt leg med bold og lidt ketcher.

Mål med træningen:

· Motoriske og koordinations lege og boldforståelse

· Boldkast, gribe samt lære at løbe og hoppe.

· Lære at træne og arbejde med kroppen.

· Give motivation og indlæring i glæden ved at spille med bolde.

Værd at vide:

· Træningen foregår på ”Gården” Nærum ungecenter.

· Første træning er mandag den 3. oktober

· Mikro-tennis har følgende hold:

o Mandage kl. 16.00-16.45

o Mandage kl. 16.45-17.30

· Spilleren ”skal medbringe” minimum en voksen eller en ældre søskende, som skal være træningsmakker i hele træningen

· Husk tennissko, tennisketcher, fyldt drikkedunk og måske en lille sund snack

· Pris 1.125,- kr. pr. hold (inkl. klubkontingent og deltagelse i mikro-tennis) for perioden den 3. oktober - den 21. december 2022

· Der er ingen træning i alle skoleferier og på helligdage

· Tilmelding via hjemmesiden, holtetennisklub.dk under tilmelding.

· Deltagere i Mikro-tennis har ikke ret til at booke baner eller tilmelde sig andre træningstilbud

Vi glæder os til at byde dig velkommen i Holte Tennisklub og håber, at du vil få et langt liv med glæden af tennis og sport. Så kom og få en masse nye tennisvenner!

Tennisketcher kan med fordel købes hos klubben til den fordelagtige pris á 350 kr.

Med sportslig hilsen
Trænerteamet i Holte Tennisklub