Gratis FORÆLDRE workshop med Allan Scherfig
Tilmeldingsfrist er overskredet

Det kan være udfordrende som forælder at være tilskuer, når ens barn dyrker sport. Men I som forældre spiller en vigtig rolle. I kan med de rette redskaber få en betydelig indflydelse på jeres barns glæde ved sporten og sportslige udvikling.

I samarbejde med mentaltræner og psykoterapeut Allan Scherfig afholder vi en workshop, der skal ruste jer forældre til at
støtte, hjælpe og udvikle jeres børn både på og udenfor banen.

Hvem er Allan Scherfig?

Allan har i mere end 25 år beskæftiget sig med sportsudøvere til at opnå bedre resultater og hurtigere sportslig udvikling.
I samarbejde med Badminton Danmark har han skabt konceptet
‘Mentale Færdigheder’, hvor han stiller skarpt på de psykologiske krav, der stilles i de forskellige sportsgrene.

Hvornår: Tirsdag d. 21. september kl. 17.00-18.30

Hvad lærer I på workshoppen?

Workshoppen varer ca. 1,5 time, og vi kommer ind på, hvordan I som forældre bedre kan hjælpe og støtte jeres børn til at:
▪ Fastholde glæden og motivationen
▪ Opretholde selvtillid i svære perioder

▪ Tips til hurtigere indlæring
▪ Kunne præstere i stressede situationer
▪ Modtage og omsætte feedback konstruktivt

pasting
21.09.2021
21.09.2021 kl. 17.00 - 21.09.2021 kl. 18.30
0,00 kr.
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'