For nu "alle gode gange 3 i træk" er det nu IGEN lykkedes en spiller fra Holte Tennisklub at tilspille sig intet mindre end en GULD-medalje til juniorernes Danmarksmesterskab, også kaldet UM.

Denne gang var det klubbens Frederikke Clem, som trods megen modgang via en længerevarende skade, fik hevet en guldmedalje i pigedouble i U18 hjem til sig selv og klubben sammen med sin Ulrikke Høyer, nu fra KB. Samme makker og veninde, som hun i starten af sin tennistid ligeledes vandt Guld i UM med i årgangen under 12 år. Måske skulle de overveje at gøre det til en god vane og stille op sammen flere gange.

Det var i hvert fald super godt gået og noget af en reel gyser pigerne der fik spillet, da de trods først 1 tabt matchbold og dernæst 2 stk. matchbolde imod sig, til sidst fik vundet den sidste og "vigtigste" bold i finalen mod Katrine B. fra Birkerød og Jessica T. fra Lyngby, hvilket gav en endelig sejr og dermed guld med cifrene 13-11 i den afgørende matchtiebreak, som spillet i double i stedet for afgørende sæt. Det skal lige nævnes at man burde spille til 10, hvilket siger en del om hvor tæt det lige var.

Et kæmpe tillykke fra Holte Tennisklub til dig Frederikke, dejligt at se dig tilbage i medaljerækkerne igen.