Hej og velkommen til en ny sæson!
Til alle seniorer og dem der kan li tennis,

Hvis du går ind og ser på vores aktivitetskalender er der mange nye tiltag i sæson 2013.

Sammenspil går som to formiddagsevent.(tirsdag og torsdag fra 10-12)) Om tirsdagen medbringer du mad og klubben giver kaffe. Der spilles niveauindelt double. Om torsdagen er der ingen niveauindeling. Bengt træner de første par gange. Du skal bare møde op.
Alle er velkomne.

Den sidste onsdag i hver måned er der Tennisaften med spisning. Klubben står for øl/vin eller vand. Du skal tilmelde dig under Event eller i klubhuset. Alle er velkomne. Motionistudvalget bestiller mad.(brugerbetaling). Der spilles med niveauindeleing.

Nyt for i år er at vi spiller konkurrence double om onsdag aften 3 gange/måned til Aftenspil.(17.45-20.00)
Aftenspil bliver niveau inddelt tennis (double) med spil og præmier. Du får mange kampe og bagefter hygger vi os med øl eller vand. (klubben byder) Så hvis du har lyst at deltage i spillet er onsdag aften et godt alternativ. Du skal bare møde op 17.45.

I forbindelse med spillet Aftenspil har Bengt en Tennis Clinic der du kan deltage en ½ time pr. gang og få lidt tips om tennis. Du møder op kl. 17.45 om onsdagen til ”sign-in” og dem der venter på at få spille kan komme på Bengts bane.

Desuden har vi oprettet voksenundervisning mandag og tirsdag formiddag mellem 10-12.udover voksenundervisning mandag og onsdag aften.
Tilmelding under Event.

Alle datoer står på hjemmesiden under kalender.

Vi ses til en ny sæson 2013 !

Holte Tennisklub