SENESTE ÅRS SPILLER-PROFILER I HOLTE:

Holte Tennisklub har rigtig mange aktive og også dygtige spillere, som bruger en masse tid på at tage rundt i landet for at spille turneringer. For at blive lagt på hjemmesiden som spillerprofil kræver det at man enten er finalist eller vinder en turnering, eller vinder B-runden i en turnering. Derudover nævnes alle flotte bronze-medaljer i SM og DM også her. Men både spillerne herunder samt adskillige flere har også været i rigtig mange flotte semifinaler, som klubben er ligeså stolte af.

Holte-spillere som indenfor det sidste år har gjort sig fortjent til at ligge på som spillerprofil er:

Mathias Olsen har haft en rigtig god udvikling og har nu flot arbejdet sig op i top i Dk. Hans bedste resultater og rangering gennem det sidste år er: 5 (U18) / 37 (Senior)

Uge 14
Sølv i UM inde i U18 i herredouble.

Uge 28
Bronze i UM ude i mix-double i U18.

Uge 37
Sølv i DM-hold U18, bedste række.

Frederikke S Uhrskou har haft et helt fantastisk turnerings-gennemsnit i et par år nu, hvor hun har vundet rigtig mange kampe samt SM 2 gange og nu også hele 4 stk. UM-medaljer.   Hendes bedste resultater og rangering gennem det sidste år er: 4 (U18) / 15 (senior)

Uge 14
GULD-medalje i UM inde U18 i damedouble. Stort TILLYKKE!

Uge 21
Guld i SM i single U18 kat.1.
Bronze i SM damedouble i mesterrækken.

Uge 28
Sølv i UM i damedouble i U18.
Bronze i UM i mixdouble i U18.

Uge 32
Vinder Holte Open senior kat.2.

Uge 37
Sølv i DM-hold U18, bedste række.

Guld i SM damedouble i
senior Mesterrækken.

Uge 7
Vinder i B.93 kat.2.

Jonathan Hannestad har en stort teknisk kunnen og mangler kun at få enkle taktiske ting på plads for at få spillet helt fuldendt. Hans bedste resultater og rangering gennem det sidste år er: 14 (U18) / 72 (senior)

Uge 14
Sølv i UM inde U18 i herredouble.

Uge 28
Guld i UM i Mix-double U18 kat.1.

Oprykning til 1.division med 1.holdet.

Uge 37
Sølv i DM-hold i U18, bedste række.

Caroline K Secher har knoklet med flere skader i år, men er nu godt på vej tilbage på sporet igen. Hendes bedste resultater og rangering gennem det sidste år er: 17 (U18) / 54 (senior)

Uge 14
Bronze i UM inde U18 i damedouble.

i SM i single i U18 kat.1

Uge 37
Sølv i DM-hold i U18, bedste række.

Uge 3
Bronze i SM damedouble i senior.

Frederikke Clem er en utrolig god løbestærk spiller med et fantastik godt blik for spillet. Hun er meget positivt ment absolut en "dårlig lodtrækning" i første runde for de fleste af samme grund. Hendes bedste resultater og rangering gennem det sidste år er: 9 (U16) / 37 (senior)

Uge 18
Vinder Damesingle kat.1 i Helsingør.

Uge 21
Bronze i SM damedouble Mesterrækken.

Uge 28
Bronze i UM i damedouble i U16 kat.1.

Sølv i DM-hold i U18, bedste række

Mathilde Secher spiller en god teknisk tennis med god topspin på sine grundslag og vilje til at kæmpe sig gennem kampene. Hendes bedste resultater og rangering gennem det sidste år er: 34 (U14) / 23 (U12)

Uge
Vinder af B-runden U14 kat. i Hillerød.

Uge 42
Vinder U14 kat.2 i B.93.
Vinder U14 kat.2 i Hillerød.
Uge 43
Finalist U14 kat.2 i Vallensbæk.

Emma Ojén Rasmussen er en løbestærk pige, som nu har fået årets arbejde med slagene til at hænge godt sammen. Der bliver knoklet og slået igennem, hvilket nu giver afkast via gode resultater. Derudover er Emma en glad og engageret Holte-pige, som bakker op om klubbens hold. Hendes bedste resultater og rangering indenfor det sidste år er:  122 (U12)

Uge 3
Bronze i SM U12 kat.2 i pigedouble.

Puljevinder og samlet Sølv med U12 M/K holdet sommeren 2012.

Uge 43
Finalist i U12 kat.3 i Køge.

Uge 45
Vinder B-runden i U12 kat.3 i Hillerød.

Uge 8
Vinder i U12 kat.3

Mikkel Wilman er en spilleglad dreng, som har fundet ud af, det virkelig kan betale sig at forberede sig til træningen, hvilket nu løbende giver positive resultater i hans spil samt kampe. Hans bedste resultater og rangering gennem det sidste år er:     (U14)

Uge 48