Hvirvelvind i Rundforbi Hallen

I vinterhavlvåret spilles der HvirvelVind kl. 20.00 i hallen på følgende datoer:

23. November 2012
      11. Januar 2013
      15. Februar 2013

Tilmelding unødvendig - du møder blot op.
Husk egne bolde! Klubbens bolde benyttes, når der er deltagere med nøgle til bold huset, hvis ikke må deltagerne spille med egne bold.

I Holte tennisklub er "hvirvelvind" ikke et meteorologisk fænomen, men en træningsform, hvor grundslagene indøves. Hvirvelvind er egnet for såvel begyndere som øvede spillere.
Der kan være fra 3 til 6 spillere på banen, og der spilles efter normale tennisregler, dog serves der med "gentle feed" (under-håndsserv). Dette gør, at bolden mere eller mindre kontinuerligt kan holdes i gang. Udfordrersiden skal vinde 3 bolde i træk for at komme på vindersiden. Når en udfordrer taber en bold, går han/hun ud, og en ny spiller kommer ind og sætter spillet i gang. De, der ikke "står på banen", samler bolde og server efter tur.

Serv-og-flugt er et kampforberedende spil for øvede, som indeholder nogle af de grundlæggende elementer, der er i en kamp - serv, flugt, smash og spil fra baglinien. Til dette spil er det optimalt med 6 spillere på banen.

En almindelig double ses også spillet blandt de fremmødte!

Motionistudvalget