Tennis 45+

Tennis 45+ er en formel tennisklub med vedtægter og bestyrelse og er godkendt af kommunen som tilskudsberettiget forening.

Klubbens væsentligste aktivitet er at arrangere tirsdagstennis i Rundforbi Tennishal om vinteren. Nogle år har klubben også forestået et sommer-tennisarrangement i kommunens klubber.

Medlemmer af Holte tennisklub kan blive medlem af Tennis 45+ blot de er 40 år eller derover.

Sommerprogram:
Den sidste tirsdag i hver af månederne maj, juni, juli og august spilles der i en af de respektive klubber mellem kl. 10 og 13. Foruden 45+-medlemmer er der adgang for motionister fra de respektive hjemmeklubber.

​26. maj        Holte
23. juni        Nærum
28. juli         Trørød
25. aug        Vedbæk

Vinterprogram:
Fra medio september til ultimo april spilles hver tirsdag formiddag i Rundforbi Tennishal mellem kl. 8.30 og 14.30 efter forudgående tilmelding. Der spilles dame-, herre og mixdoubler.

Nærmere information og henvendelse kan ske til Inge Larsen-Seul på ingelarsenseul@gmail.com.