Onsdagstennis sommeren 2016

START 4. MAJ (fremmøde 17.50)
Hver onsdag fra kl. 18.00-20.00 (fremmøde 17.50) spilles der double på Carlsmindevej, "overvåget" af en professionel træner. Træneren niveauinddeler indledningsvis de fremmødte, så du kan få nogle gode og sjove kampe. Samtidig går træneren rundt på banerne og giver tips til at forbedre jeres spil, både spilleteknisk og taktisk.

Onsdagstennis er en oplagt måde udvide sit netværk i klubben på. Så er du ny i klubben, så kom endelig med onsdag aften. Det er som regel meget forskelligt, hvem der dukker op, så du kan sagtens møde spillere hver onsdag, som du aldrig har set eller spillet med eller mod før.

Tennisaften med spisning
Hver den 3. onsdag i måneden være mulighed for tilmelding til fælles spisning og hygge på terrassen efter endt spil. Klubben giver tilskud til arrangementet og sørger for drikkevarer. Man kan dog sagtens deltage i onsdagstennis UDEN at tilmelde sig spisning de pågældende datoer.

Tilmelding til spisning vil løbende ligge under Event/Tilmelding på hjemmesiden .

Trænerne og Motionistudvalget