Kom og prøv!!

Holte Tennisklub har en stor og velfungerende juniorafdeling, der dækker alle niveauer fra nybegyndere til turneringspillere, og aldersmæssigt fra ca 5 år og op.

I forbindelse med at sommertræningen er startet, arrangerer vi nu en "vennedag" i Holte Tennisklub, hvor alle tennis interesserede er velkomne til at komme og prøve kræfter med tennis. Så tag' en eller flere venner med, hvis I kender nogle, som gerne vil prøve.

Man henvender sig til vores træner, Henriette, som står klar med låneketscher, hvis I ikke selv har en.

Alle spørgsmål omkring træning, evt. indmeldelse osv. kan også stilles denne dag og alle forældre er velkomne.

Tidspunktet er tirsdag den 10 juni mellem 16-18 på Trekanten på de "alm. træningstider".

"Trekanten" er vores anlæg beliggende på hjørnet af Søllerødvej og Vangebovej.

Philip træner en af de små