Standerhejsning lørdag den 3. Maj kl. 10:00

Holte Tennisklub holdt standerhejsning sammen med Tennissportens dag.

Det blev en forrygende dag med højt flot solskin, hvilket betød, at der var rigtig mange af klubbens medlemmer som var mødt op, sammen med interesserede, som ville prøve at spille tennis.

Der var mødt ca. 140-150 personer op til denne festlige dag.

Klubben havde besluttet at indskud kunne spares, hvis man meldte sig ind denne dag, det var der en del som benyttede sig af.

Klubben bød på opvisningskamp med golfspilleren Steen Tinning, tidligere formand Ebbe Stade Nielsen, Mille Hoffery og træner Mads Arberg, det blev en forrygende kamp, som blev kommenteret af Eurosport eksperten Per Kaas.

Efter kampen bød klubben på grillpølser, vand, øl og vin, hvorefter der var åben klubturnering. Klubbens trænere underviste interesseret evt. kommende medlemmer.

Transocean sport havde en stand med massere af gode tilbud, netop denne dag og Holte Vinlager bød på smagsprøver, samt gode vintilbud.

Alle ønskes en rigtig god tennissæson.

Se alle de flotte billeder her: