Vellykket afvikling af Holte Open Junior turneringen

Torsdag, fredag og søndag myldrede det med glade juniorer fra ca 10 - 14 år på Carlsmindevej og Trekanten.

Anlægget blev indviet med bravour af alle disse dygtige juniorspillere, der kæmpede i U 12 og U 14 drenge og pige rækkerne, så der var mange kampe at holde styr på.

Vejret viste sig fra allerfineste side med strålende solskin, selvom tilskuerne havde lidt svært ved at holde varmen i skyggen, men det var perfekt tennisvejr.

Klubben var fint repræsenteret i flere rækker, men allerbedst gik det i U 14 pigerækken, hvor Mille sikrede sig en flot sølvmedalje efter en meget tæt kamp. Der var desuden ikke mindre end tre af klubbens dygtige piger i bonusrunden i samme række, og det lykkedes Camilla at sikre sig guldet.

Stort tillykke til jer begge.