Individuelle tuneringer:

Du kan ved siden af dit medlemskab i Holte Tennisklub med fordel være medlem af Danske Tennisveteraner, der afholder kampe hele året rundt. Læs mere om DTV her

Licens:

Hvis du ønsker en spillerlicens, gør du følgende:

1. Få en licens og licensnummer

Medbring derefter blanketten til trænerne (Henriette eller Jens), som skal underskrive den, inden den sendes ind til DTF.

2. Tilmeld dig en turnering

• Udfyld dit licensnummer og vælg "Videre". Du er herefter logget på, og kan krydse de turneringer af, som du ønsker at deltage i. Vær opmærksom på, at du melder dig til i den række, som du tilhører eller højere.
  • Du får en kvittering på skærmen. GEM DEN – enten elektronisk eller skriv den ud. Der kommer desværre ikke anden

3. Er du kommet med til turneringen?

Omkring torsdag to uger inden turneringen kommer en deltagerliste, hvor man kan se, om man er kommet med til den ønskede turnering, og muligvis en opkrævning.

Det koster typisk 200-300 kr. at deltage i en turnering.

4. Program

I ugen op til turneringen kan du se turneringsprogrammet på

Der kommer ikke nærmere info, så du skal selv holde dig orienteret. Kig også efter dagen inden turneringen, da der kan være sidste-øjebliks ændringer/aflysninger/afbud

Ved de fleste junior-turneringer er der en bonusrunde, så alle er sikret mindst to kampe.

5. Turneringer uden licens

Hvis du er ny, og gerne vil prøve lidt turneringsspil, er der mulighed for at spille turneringer uden licens. Søg her: