Juletennis blev afviklet lørdag d. 30 november.

I år var hele 28 juniorer tilmeldt og med søskende og forældre, bliver det jo til rigtigt mange.

Som altid var det en super dejlig aften med mange gode kampe i den gennemgående turnering, en spændende quiz med svære og tricky spørgsmål og naturligvis den afsluttende tennis-pakkeleg, hvor alle efter tur skulle forsøge at ramme en pakke , som man derved vandt.
Det er ikke altid så let... specielt ikke, når klokken er mange, og øjnene små.

I indledende runde om "Ram Bolden" vandt Sebastian velfortjent den første af de store flotte tennisbags.
Den afsluttende konkurrence om "Ram bolden" blev tilføjet et ekstra tvist, ved at lyset i hallen gik ud kl 23:00:00, og resten af den måtte afvikles ved lommelygtens skær, men alligevel lykkedes det Zangmo at ramme, som den sidste og vinde den anden tennisbag.

Se flere billeder her: