I weekenden var der igen flere af de dygtige juniorer, der gjorde klubben ære ved forskellige turneringer

Chili på kun 7 år deltog i Dunlop Cup i Allerød i søndags, hvor U8 rækken var mixet sammen grundet få tilmeldinger i pigerækken.

Hun blev puljevinder med komfortable sejre. Semifinalen vandt hun med pæne cifre (30-11) - men måtte bøje sig mod Nicolas fra HIK i finalen med cifrene 19-21.

Der er ingen tvivl om, at vi kommer til at høre mere fra den talentfulde Chili fremover.

Caroline var også med i Allerød, og vandt U12 rækken.
Super flot gået Caroline!!!

Paul spillede sig til bonusfinalen i ABs sensommer Cup. Paul tabte desværre til Aske fra Skovshoved efter en super god og lige kamp.

Mille vandt turneringen i Hareskov Værløse, og modtog fortjent flotte blomster i den anledning.