Årets nye tiltag blev en succes!

Efter at klubben i år "rystede posen lidt" og flyttede samt lavede nye tiltag især på voksensiden, kan vi nu konstatere at dette er blevet taget godt imod og blevet en succes vi så vidt muligt fortsætter med næste sommer 2014.

Tennis Aften for alle har trods lidt regnvejrs aflysninger fungeret godt og med ret blandet fremmøde fra gang til gang, hvilket faktisk har været glædeligt, da det jo så betyder at vi kommer godt rundt om alle klubbens medlemmer. Sidste "Tennis Aften" med træning i år er onsdag d.18. Sept.

Formiddagenes "Sammenspil" tirsdage og torsdage er ligeledes blevet en succes med adskillige nye spille- og tennisrelationer på tværs i klubben, hvilket har været herligt at være vidne til over sæsonen. Tirsdagene har efter ferien væres "selv-spil", hvor det har været positivt at se, at folk stadig har holdt aftaler og mødt op til fælles spil fra gang til gang.

Torsdagene med Mads som træner har fungeret utrolig godt og der har været et flot fremmøde hver eneste gang med et gennemsnit på 10-16 personer, hvilket må siges at være ret godt i formiddagstimerne. Billedet er fra fremmødet torsdag d. 5. Sept, men der har deltaget adskillige andre også. Det lader til at den gratis træning har været et "hit" og noget der er værd at ofre fra klubbens side, dertil skal siges at Mads også har gjort sit job rigtig godt i den sammenhæng, da han jo ikke ved hvor mange der kommer fra gang til gang. Godt gået Mads!

Sidste torsdag med træning er torsdag d.19. Sept.

Men HUSK at selvom træningen stopper og vi holder afslutning med fælles hygge lørdag d.21. Sept. så vil banerne stadig være åbne helt frem til ca. uge 42 på Carlsmindevej. Så hvis vejret vil det, er der stadig mulighed for mange gode udendørstimer på vores skønne anlæg.

Mange tennishilsner
Henriette